ondan sonra vay efendim niye yabancı yatırımcı gelmiyor, niye kriz yaşıyoruz, niye fakirleşiyoruz, dış güçler bize neden böyle saldırıyor... kendimi adamların yerine koyuyorum da, yabancısı olduğum bir ülkeye getirip paramı sokmuşum ve ülkenin yöneticileri asırlardır kabul görmüş iktisat politikalarını tanımadıklarını ve yerine bir model icat ettik diye çıkıp saçma sapan şeyler konuşarak sürdürülebilirliği imkansız şeyler öne sürdükleri bir ülkede paramı tutmaya devam etmek ister miydim? hayır, kesinlikle istemezdim... yatırımcı da böyle yapıyor işte, dolarını alıp kaçıyor...
ne ülke tarihinde ne de kendi yaşadığım süre içerisinde cehaletin bu kadar baskın hakimiyet kurduğu, pespayeliğin bu denli her yeri sardığı hiçbir döneme şahit olmadım. allah bize acır da seçime kadar ülkeyi batırmazlarsa eğer seçimlerde bu zihniyetin giderek yerine ilimle, bilimle hareket edip dünyanın kabul ettiği ekonomi politikalarını uygulayacak liyakatli, çalışkan ve reformist insanların yönetime gelmesi şartıyla bir ümit var diye düşünmek istiyorum. başka türlüsü çok zor olacak gerçekten...
31.01.2022 · 35. sıra
neseligenclik35
30.01.2022 00:24