Sık geçen başlıklar

faiz indirimi sonrası zam yapan ev sahipleri 2

ekşi'de gör
ahlaksızlık ya da şerefsizlik değildir. az buçuk ekonomi bilgisi ile buna sebep olanın ev sahipleri değil, ekonomi yönetimi olduğu anlaşılabilir.

konuta kredisine ulaşmak kolaylaşınca piyasadaki satılık ev miktarı (bkz: arz) azalacak, dolayısıyla kalan az sayıdaki eve olan talep oransal olarak artacak. arz azalıp talep artarsa fiyat da doğal olarak artar (bkz: iktisada giriş 101).

dolayısıyla bu enflasyona ekonomi yönetimi kendi eli ile sebep oluyor. suçluyu yanlış yerde aramayın.

sizin eviniz bugün 1m tl'ye satılık olsa, yarın 1,5m tl'ye müşteri geleceğini bilseniz fiyatı sabit tutar mıydınız? cevabınız evet ise bu işlere hiç girişmeyin derim. ytd.
devlet bu krediyi toki'nin yeni yapacağı ucuz konutlar için uygulamalı.

hazırda bitmiş evler için değil.

toki de maliyetine evleri halka satmalı.

işte o zaman emlak piyasası biraz regüle olur.