Sık geçen başlıklar

fahri trafik müfettişinin 1339 tl ceza yollatması 1

ekşi'de gör
şu "ben cezayı yedim ama ya kurallara uymayan ötekilere ne olacak?" geyiğine de ifrit oluyorum. sen de senden önce ceza yiyen için "ceza yemeyen öteki"ydin. ne olacak yani bütün herkese ceza yazıldıktan sonra mı size ceza yazılmasına tepki göstermeyeceksiniz? size ceza yazmak için herkese ceza yazılması mı beklenecek? bu ne kadar mantıksız bir yaklaşımdır.

hak edilen cezadır çok yüksek ihtimalle. ben de başvuracağım bu işe. makasçılar korksun benden.