adam işini özveri ile yapıyor. kim ne derse desin.
oturun, diğer ülkelerin bakanlarını da izleyin. bu adam kadar yapıcı konuşan kimse yok.
hatta sabah ingiltere yetkilileri, "hepiniz en az bir sevdiğinizi, bu hastalıktan kaybedeceksiniz." diyordu.
merkel ülkemize bulaşacak engelleyemeyiz diyor.
bunlara rağmen siz bu adamı eleştirirseniz, kusura bakmayın hakkaniyetli insan olamazsınız.
adam ortalığı kaosa mı sürüklesin. size bakan olarak yapmanız gerekeni söylüyor.
gerekmedikçe evinizden çıkmayın, topluluğa girmeyin diyor.
hepimizi tek tek eve sokacak hali olmadığına göre, insanlık dışı eleştri yapmak yersiz arkadaşlar.
sizi zorla evinize tıkacak olan adam bu adam değildir.
yanlış kişiden, yanlış aksiyon beklemeyin.
o kişi badem bıyıklı keltoş olandır. o da gerekli şeyi, sabaha söyler.
hiç bir şeyi hoşunuza gitmiyorsa, adamın uykusuz kalması yeter, gözleri pörtlemiş herifin. insaf edin azcik.
18.03.2020 · 5. sıra
tarikb24
17.03.2020 00:06 ~ 00:20