benmi okudugumu anlamıyorum yoksa neye amin denir onu mu bilmiyorum diye düşünürken farkettim mi
o amin diyenlerin hiçbirisi o hikayeyi okumamış, çünkü hikayede amin diyecek birsey yok. goreseldeki duaya aminnnnnn yazip gecmisler.
lan bende diyorum bunlar neye amin diyor, hikayeyi 5 kere okudum bunlarin yuzunden biseymi kaciriyorum diye.
allah cezanizi versin
amin
11.08.2017 · 37. sıra
koalali gomlek
10.08.2017 00:07