Sık geçen başlıklar

fabrice n'sakala 4

ekşi'de gör
yemin ediyorum bak bundan sonra bir daha bu adamı öven bir entry görürsem yazan kişiyi halkı kin ve düşmanlığa sevk etmekten şikayet edeceğim ya abi bu nasıl bir tip. yok diriymiş yok mücadelesi yetermiş ağzımı bozacam şimdi şaka mısınız ya siz. adamda ciddi ciddi mental bir bozukluk olduğunu düşünüyorum artık resmen yarım saniye lag yaşıyor. istisnasız şekilde aldığı her karar hatalı ya akıllara zarar bir oyuncu. 32 yaşındayım ne kötü topçular izlemişimdir bak açık ara böylesi gelmedi gelmeyecek. hayretler içinde izliyorum yerleri kemiriyorum izlerken ya yoldan rastgele birini çevirip gözünü bağlayıp sahaya salsam yemin ederim bundan daha doğru zamanda topu ayağından çıkarır en azından fark eder yanında birileri olduğunu.
necip uysal'ın joker gibi takımda her pozisyonda oynamasından sonra doktorluğa da soyunduğunu görmüş olduk.

fabrice n'sakala'ya hayati bir müdahale yaptı.

rekabet bir yana helal olsun ve geçmiş olsun diyelim.
tamam rezil oynuyor ama orospu çocukluğun lüzumu yok. muz nedir amk!
her zaman ki gibi kötü oynayan sol bek.
beyin ve denge yoksunu.

edit: ilk sarı kartta girdiğim giri daha soğumadan kırmızı kart gördü gerizekalı. ilki tamamen sakarlığından, ikincisi pür beyinsizliğinden.
gökhan süzen'i bile aratıyor lanet andaval.