Sık geçen başlıklar

f16'ya ef on altı diyen cahil insan 1

ekşi'de gör
herkes böyle söylüyor. ef sikstiin diyeni duymadım açıkçası. fe onaltı diyeni de duymadım. kaldı ki tolga özbek gibi havacılık alanında uzman kişileri de yakından takip edip izler dinlerim. kaç kaçabildiğin kadar, kendinle baş başa kalacaksın gibi geliyor.