Sık geçen başlıklar

f. erbakan'ın zinanın suç sayılmasını istemesi 2

ekşi'de gör
hala şeriat meriat deniyor.. var ya olayı hiç anlamamışsınız, size yaşatılan hayatın yabancısısınız..

biraz yardımcı olayım..

bak hazreti muhammed vergi hakkında ne diyor
"vergi alan cennet'e giremez."

bu.. bu yani islam dininin peygamberinin vergi hakkındaki görüşü bu..

şimdi bak bakalım etrafına, yaşadığın ülkeye 10 üzerinden kaç şeriat points veriyosun..

herkesin herkesle sikiştiği bir ülke mi özgürdür, hiçbir korku hissetmeden kendini ifade edebildiğin bir ülke mi?

özgürlüğünüzü sikiş sokuş üzerinden, alkol üzerinden falan tanımlamaya çalışıyorsunuz, tam da siyasal münafıkizmin sizi tutmak istediği noktadan ve her seferinde dayak yiyorsunuz..

hayır öyle de bi gür car car itirazlar.. gören de zannedecek sanki soka çıkara ilerliyo beyefendi... öyle de böyle de aynı abazan incel mincel hayatı yaşıyorsun işte.. neyin tatavasıdır bu..

biraz ayıkın yani.. meselelere daha hayatınızı doğrudan ilgilendiren açılardan bakın..

hatta gelmişken biraz daha ayıktırayım.. sen siyasal münafıklar zina yapmıyor mu sanıyorsun? sen siyasal münafıklar sulu kuru takılmıyor mu sanıyorsun? vah cınım benim yaa.. bu naiflikle sikerler seni. netekim skiolar..
hazinesi boşaltılmış, halkı sefalete terk edilmiş, ne var ne yok her şeyi satılmış, milyonlarca kaçak ülkeye doldurulup demografik yapısı değiştirilmeye çalışılmış…

ama fatih erbakan, milletin pipisinin-kukusunun peşinde koşuyor.

az kaldı fatih! 15 mayıs’ta sizin parti binasının tam karşısındaki apartmanda, pencere-perde açık sevişeceğim, sırf sana inat… seslerimi duyarsan bu entry aklına gelsin

görsel