ekmek üreticileri sendikası başkanının açıklaması. artan maliyetler sebebiyle en az 10 lira olmalı demiş. kendisine %100 katılıyorum 10 lira az bile. bayrak inse, ezanlar sussa daha mı iyi? bas ampule.
https://twitter.com/…mtr/status/1664139711990964227
(bkz: her millet layık olduğu şekilde yönetilir)
02.06.2023 · 2. sıra
cathars
01.06.2023 11:08 ~ 11:47