Sık geçen başlıklar

eyt'lilerin gençlerin geleceğini çalması 1

ekşi'de gör
40 li yaslarda emeklilik biraz sacma ama emeklilere belesci demek salaklik. her ay adamin maasindan kesilen para tekrar adama odeniyor. emeklilere is gelene kadar ne paralar goturuldu ulkede onlara bakmak gerek