2. dalga de gelse açılır. para insan hayatından çok çok daha değerlidir bu ülkede.
edit: ticaretle uğraştığını düşündüğüm yazarlardan çokça mesaj aldım. sizleri de anlıyorum, hepimizin evine ekmek götürmek gibi bir derdi var. ben konunun uzmanı değilim uzmanlar, bilim insanları tartışır en doğru kararı verir. fakat bir öğretmen olarak eğitim alanında da bırakın yorum yapabileyim. önerimi soranlar olmuş, okullarla ilgili önerim %100 uzaktan eğitime geçilmesidir. diğer alanları bilemem, ben okulda korona kapıp 2 aylık kızıma veya kalp hastası babama bu virüsü bulaştırmak istemiyorum. şu an en yakınınızdaki kişiye bakın ve sizin yüzünüzden virüs kapıp entübe şekilde yattığını hayal edin ne demek istediğimi anlarsınız.