yerinde bir karar olur.
ayrıldıktan sonra da ışid - iran - suriye - rusya ile ortadoğu beşlisi ne gireriz.
yada onlar bize girer .
o da olumlu.
büdüt : nato dan çıkmamızı öneren ak cengaver tüymüş. başlık başa kalmış.
26.07.2016 · 11. sıra
travenian
11:35 ~ 14:49