iphone 1ler olmadan iphone xler ortaya çıkamazdı. iphoneların yavaş yavaş gelişmesi gerekiyordu. şimdi iphone 1ler nasıl iphone x olamıyorsa bu da öyle bir durumdur.
tek fark iphonelar çiftleşmemektedirler.
bir çomara böyle anlatılmalıdır. ara form falan oralara girmeye gerek yok.
15.01.2018 · 15. sıra
mafenzi
14.01.2018 13:19 ~ 13:22