ya zaten samanyolu galaksisini keşfedebilsek yeter. evrenin kalanını ne yapalım? samanyolu galaksisinde 100 milyar yıldız var sadece.. ki 400 milyar da olabilir. bilmiyoruz tam sayıyı.
ortalama 250 milyar desen..
her yıl 100 tanesine gitsen (yani yörüngesine) 2,5 milyar yıl lazım bitirmek için.
daha kuiper kuşağını %100 çözememişiz..
hatta satürn'ün falan yeni uydusunu buluyoruz.
@"kendi galaksimizi keşfedebilsek yeter." demek kendi galaksimizi keşfedebilsek yeter demektir. "sen bunu bilmezsin, anlamazsın." demek değildir. gtünüzden element uydurmayın sevgili yazarlar.. tabi ki adam doçent.. tabi ki bilecek.. benden de daha iyi bilecek elbette.
ille entrye "hocamız benden iyi bilir elbette de... eeeee .. " diye mi giriş yapalım?