sosyal medyanın çok fazla etkisi olduğunu düşünüyorum.
herkesin şu anda, evlilikten değil, her şeyden mutsuz olduğunu görüyorum. etrafınızda gerçekten çok mutlu kaç insan var?
kalabalık bir çevrem var. maddi durumu çok yüksek olan da, daha düşük gelirli olan da. çoğunluğu mutsuz. ama ilginç şekilde ekonomik geliri düşük olanlar en azından aileleri ile daha mutlu. kaybedecek bir şeyleri olmadığı için mi, yoksa ortamlara girip farklı insanlarla tanışamadıkları için mi ailelerine daha çok satılıyorlar, bilemiyorum?
gelir arttıkça, kadın için de erkek için de etrafında seçenekler artıyor. böyle de bir gerçek var. çok fazla ortama girip çıkıyorsa zaten etrafta şansını deneyen insanlar da her zaman var.
peki neden insan onlara imkan sunuyor. bir anlık boşluk? rutin dışına çıkma heyecanı? zamanın yarattığı yorgunluktan kaçış? eş değişince mutluluğu bulacağı düşüncesi mi?
halbuki kişi aynı kişi olduğu sürece, zamanla yine başa dönmeyecek mi? önce kendi ile mutlu olabilmeli insan.
bir de eşine artık iş arkadaşı, asker arkadaşı gibi davranırsan tatbiki sıkılırsın. hep dışarıdakine kendini pazarlamak gibi bir şeyi var insanların. yeni bir insan. hadi hünerlerimi göstereyim, bana hayran olsun, egom beslensin. ama evedekine günün nasıl geçti diye bile sorma. sonra mutsuzum. anlaşamıyoruz. konuşamıyoruz. dışarıdakine amuda kalkarsın. evdekinin yanında osurursun…
27.08.2022 · 49. sıra
2nur
26.08.2022 00:02