Sık geçen başlıklar

evlenmeyen 30 yaş üstü kadınların sürekli gezmesi 3

ekşi'de gör
ne yapalım, evlenmedik diye evde mi oturalım? saçma sapan konular yine.
bu tespit de coğrafyamızdaki insanların ne denli sorunlu, hasta ruhlu olduğunu gösteriyor.
birileri gezip tozuyor, hayatını yaşıyor oralarda bir yerde. sen ne yapıyorsun? buna kafa yoruyorsun.
sen başkaların hayatına kafa yormaktan yılları kaçırmışsın, kendini kurtar önce.
30 yaş üstü kadın düşsün kafanıza.

gezen kadın, neden gezer.
evinde oturan, 30 yaş üstü evde kalmış asosyal olur.
evlenen anne olan, 30 yaş üstü evli hayatını çocukla harcamış anne olur.
boşanmış olan, 30 yaş üstü geçmiş, boşanmış mutsuz kadın olur.
hep bir şeyler olur bu kadınlar ama. bir daha diyorum

30 yaş üstü kadın düşsün kafanıza.

(tanım aşıkları için gelsin; kadındır, olması gerektiği gibi kadındır, insandır.)