canlar öncelikle bize dayatılan ezberleri ve kalıpları geçeceğiz. evlilik zorunluluğu olmadan, imkan varsa tabii ki ilişki aynı ev içinde yaşanmalı. etikse, etik olan budur.
belediyenin işi kimin kiminle hangi şartlar altında aynı evi paylaşacağını tayin etmek değildir. belediye önce sokak köpeklerine ve kedilerine. baksın, kışın soğuğunda, yazın sıcağında dışarıda kalan evsizlere baksın. sikimizin derdi ile bir zahmet ilgilenmesin, buna da birileri “ahlak” masalı okumasın. dininiz, imamınız, hacınız, hocanız, memurunuz sizin olsun.
aynı ev, aynı şehir, aynı bar taburesi, aynı bank, aynı arabanın arka koltuğu. dilediğimiz gibi yaşamaya devam.
sikmişiz sizin ahlak anlayışınızı.
09.01.2021 · 34. sıra
mukemmelligi hizlandiramayan adam
08.01.2021 00:09