ne kadar güzel olmuş.gülüşü bile yeter ablamızın.
ama bizim genel kızlarımızın incileri dökülür,yapmazlar böyle. ölseler aşklarından,keçi gibi inat edip adam etsin diye beklerler.hatta laf sokup durur,hatırlatırlar sürekli.
ne de olsa onlar premmsess.
21.02.2021 · 22. sıra
aciu
20.02.2021 18:03