Sık geçen başlıklar

evlenilecek kızın smeg beyaz eşya istemesi 3

ekşi'de gör
bende de erkek versiyonu vardı bunun.

yeni taşınacağımız evdeki mutfak tasarımını kendisine bırakmıştım iç mimar olduğu için. dolapları tezgahları seçtik derken beyaz eşyaya gelince yok vintage mutfak istiyorum klasik olmasın modern olmasın falan derken en son trendyol'dan 4 bin liraya kettle bakıyordu, alırsam parasını sen ödersin benden fazla kazandığın için diyordu bir de. bakın adam evlenirken “seninle varlıkta da yoklukta da mutlu oluruz” diyen bir adamdı, evlenince anlıyorsunuz işte bazı şeyleri. hep kadınlar böyle davranıyormuş gibi gösteriliyor ekşi'de ama erkeklerin de var böyle huyları.

ha bu arada mevzu para ödemek değil. ödemesine öderim de ben de o kadar sene smeg kullandım, herhangi bir yerinde arıza çıktığı zaman teknik servisi dünyanın parasını istiyor, ürünler de her ne kadar güzel gözükse de fiyat performans olarak kötü. o paraya başka şeyler alırdım biricik kocama.

2 ay önce boşandık.

not: yazılımcıyım
ben meraklı adamım beyaz eşya elektronik kendimce inceler takip ederim, hayatımda ilk defa bu markayı sözlük sayesinde öğrenmiş oldum...sanırım retro ürünler üretiyor, bu tarza düşkün olanlar biliyordur belki...
gün geçmiyor ki ekşi sözlük fakirliğimizi yüzümüze yüzümüze vurmasın.

lan ben markayı şimdi duydum, millet ev düzerken bu olsun diyormuş.

merak edip websitesini inceledim, “technology with style” sloganları var. italyan tasarımı olunca pahalı sanırım, fiyat listesi bile yok.

edit:
merak edenler için amme hizmeti
dg narenciye sıkacağı 6.750 tl
dg su ısıtıcı kettle 6.750 tl
dg ekmek kızartma makinesi 8.750 tl
hamur karıştırma makinesi 9.250 tl
düşünün daha küçük ev aletleri bunlar.

x dg retro mavi buzdolabı 89.950 tl

fakir kardeşlerim için ek bilgi:
dg = dolce&gabbana