bende de erkek versiyonu vardı bunun.
yeni taşınacağımız evdeki mutfak tasarımını kendisine bırakmıştım iç mimar olduğu için. dolapları tezgahları seçtik derken beyaz eşyaya gelince yok vintage mutfak istiyorum klasik olmasın modern olmasın falan derken en son trendyol'dan 4 bin liraya kettle bakıyordu, alırsam parasını sen ödersin benden fazla kazandığın için diyordu bir de. bakın adam evlenirken “seninle varlıkta da yoklukta da mutlu oluruz” diyen bir adamdı, evlenince anlıyorsunuz işte bazı şeyleri. hep kadınlar böyle davranıyormuş gibi gösteriliyor ekşi'de ama erkeklerin de var böyle huyları.
ha bu arada mevzu para ödemek değil. ödemesine öderim de ben de o kadar sene smeg kullandım, herhangi bir yerinde arıza çıktığı zaman teknik servisi dünyanın parasını istiyor, ürünler de her ne kadar güzel gözükse de fiyat performans olarak kötü. o paraya başka şeyler alırdım biricik kocama.
2 ay önce boşandık.
not: yazılımcıyım
22.04.2022 · 18. sıra
ceydadiyebilirsiniz
21.04.2022 00:26 ~ 01:14