Sık geçen başlıklar

evi olmayana kız vermem diyen baba 2

ekşi'de gör
2 ay önce kuzenime kız istedik. kayınpederi olacak denyo “oğlanın evi var mı? ben kızımı kira köşelerinde çürüttürmem” dedi. bunu diyen adam 47 yaşında eyt ile emekli olmuş ve doğduğu günden beri ev sahibi olamamış. kızı istediğimiz evde 20 yıldır oturduğunu söyledi ama ev onun değil, avrupa'da yaşayan bir akrabası sırf ev boş kalmasın diye kirasız buna vermiş. 47 yaşına gelmiş ve 20 yıldır kira ödemediği halde ev sahibi olmamış biri 24 yaşındaki bir gencin evinin olmasını istiyor.fıkra bu kadar…
bu yaşa getirene kadar bu kız niye ev alamadı? ne işe yaradı senin babalığın? niye elalemin evi olan adamına muhtaç bıraktın kızını? niye sevdiği değil de karnını doyurduğu birine mahkum ettin kızını? diye sorarlar babaya.