evlendikten 9 sene sonra araba, 17 sene sonra da ev sahibi oldum. bunlara sahip olma mutluluğunu eşimle, çocuklarımla birlikte yaşadım. 3 yaşındaki kızımın "kırmıjı arabamış" diyerek arabaya koşması hala aklımdadır. ev sahibi olduktan iki ay sonra diğer çocuğumun "babacığım kira vermeden bir evde oturmak nasıl bir duygu" diyen sevinç dolu sorusu hala kulaklarımda...
çok dangalak insanlarsınız, bazılarınızın hayata dair fikirlerinizin bok kadar değeri yok...
29.03.2017 · 25. sıra
banasorsevgilikari
28.03.2017 00:12