yalnız yaşıyorum, çok çok millet tutturmadıkça dışarıda yemem yemek. 2-3 günlük yaparım, haliyle haftada 2 ya da 3 kez yemek yaparım. illa çorbam da olur, ana yemek de, bir de pilav ya da makarna türü şeylere ne deniyorsa o da (tali yemek?). salata, cacık yapmak zaten iş değil.
bir ben varım yahu, bakmaz mıyım kendime? canım ben.
20.06.2023 · 19. sıra
daycobudeska
19.06.2023 00:11