ben de sokaktan kedi sahiplendim. kedi zaten insan tarafından evcil hale getirilmiş bi hayvan. sanki afrika ormanından aslanı tutup eve getiriyomuşuz gibi davranan salakları da hiç anlamıyorum.
sokakta neredeyse her gün araba tarafından ezilmiş, çocuklar tarafından kuyruğu kesilmiş kediler görüyorum.
bu nasıl özgürlük?
14.08.2017 · 35. sıra
sehege
13.08.2017 00:01