bak bak, ortalamanın altında kazanıyorsun diye yazmış dallama. 1 euroluk schneider weißer, burda mekanda 30 tl amın evladı. 4 tane içsen 120 tl. ayda 4 defa çıksan 500 tl sadece 16 biraya ödedin. şaka gibi değil mi? bunun kazançla bir alakası yok, bunun kaybolan alınteri ve enayi yerine konmakla alakası var. hoş değil.
destekliyorum böyle şeyleri.
01.07.2017 · 40. sıra
corrosive
30.06.2017 06:52