tır simülasyonu olup, yav dümdüz yolda ilerliyorsun işte çok sıkıcı denilen oyun.
abi siz şu oyunu alırken nasıl bir beklenti içine giriyorsunuz merak ediyorum. berlinden groningene tuz taşırken, turist ömer uzay yolu filmindeki tuz emen canavarın seksi kadın kılığında otostop çekip, sizinle sevişirken aniden canavara dönüşüp, boynunuzdan tuz emiklemesini, 18 ton tuz yüklü dorseye dalmasını falan mı hayal ettiniz neyin sıkıcılığı, hayal kırıklığı.
sürekli ilerliyorsun demiş adam, ne olaydı, sadece geri vitesi olan tır mı yapsalardı - ki teknik olarak geri giderken de ilerlersin- bu oyunda ilerliyorsun yani.
01.02.2016 · 29. sıra
wilhelmwasmuss
31.01.2016 12:32 ~ 12:49