evet yoldaşlar! eti bumbo'yı özleyenler, bu lezzetin geri gelmesini isteyenler. burada tek ses, tek yürek olup isteğimizi dile getirelim. daha sonra eti'ye mail atıcam.
"eti bumbo'yu tekrar üretin. sadece ekşiciler alsa, paranın amına korsunuz. üretin artık şunu amk. dellendirmeyin adamı" dicem.
desteğinize ihtiyacım var arkadaşlar. kakaolu ve portakallı diyorum lan.
02.12.2015 · 15. sıra
minik mavi balina
01.12.2015 19:40