Sık geçen başlıklar

et ve balık kurumu'nun halka leş yedirmesi 1

ekşi'de gör
yüz ölçümü türkiye'nin 1/140'ı olan hollanda bizim tarım ürünü ihracatımızı 5'e katlarken, nasıl oluyor da dünyanın en verimli topraklarında hayvan leşi yiyecek duruma düşüyoruz aklım bir türlü almıyor.

ne demiş ünlü düşünür? sanıyorum bize nazar değdi.

edit: hollanda yuz olcumu olarak turkiye'nin 1/19'uymus, yanlis holland'a bakmisim