bir cok firma rekabet edebilmek icin starbucks standartlarini getiriyor. eskiden bir sey icmiyorsan hic bir yerde oturtmazlardi, simdi cogu kahve zinciri tek icecekle saatler gecirmenize izin veriyor.
starbucks trden ayrilsin, bir aya kalmaz eski tarzlara donup, yarim saatte bir icecek almayani kovarlar
14.06.2024 · 38. sıra
hoooooop
13.06.2024 09:30