intikam filan boş işler. ne olursa olsun intikamlık bir durum yok. kine, nefrete gerek yok.
olan oldu, ölen öldü. bu kadar.
sadece her gününüzü bir öncekinden daha iyi yaşamaya bakın.
24.10.2017 · 49. sıra
kirmizi karga
23.10.2017 15:35