en uzun beraberlik yaşadığım, uğruna dizeler döktürdüğüm, hemen hemen yaşanabilecek tüm romantik anların bir çoğunu birlikte yaşadığım ve her zaman bir gelecek hayalimiz olan kız arkadaşım.! sonra da kız arkadaşlarım oldu ama hiç aynı olmadı.
evet bu eski sevgili, okulum uzayınca beni terk etmişti. yıllarca haber almadım, çok koyduğu için de aramadım kendisini. başka mecralarda unutmaya çalıştım.
meğer bir süre sonra, işi gücü olan meslektaş sayılabilecek bir hanzo ile evlenmiş.
yani benim yakışıksız, bir o kadar kazma ama maaşlı halimi bulmuş.
şuan evlendiği hanzo yüzünden hiç mutlu değilmiş. nereden mi biliyorum.? 10 yıl sonra aniden çalan bir telefon sesi ile öğrendim. düşünün 4 yıl beraber olduğunuz insandan 10 yıl sonra bir telefon alıyorsunuz. aramış bulmuş numaramı. kendi söyledi, çok pişman olduğunu, mektuplarımı, kitaplarımı halen saklıyormuş falan filan.
ona yazdığım ve sakladığı bir mektubumu bana gönderdi. adeta ben bile tanıyamadım kendimi.! ne kadar saf ve iyi duygularım varmış, meğer hayat beni nasıl da yıldırmış, duygusuzlaştırmış.
aslında bu olay düşündüğümden daha ciddi bir kırılma etkisi yaratmıştı bende. yıllar sonra bunu fark etmiştim.
işin ironik kısmı ise o zaman müthiş bir aşkımız olmasına rağmen cebimde param yoktu, okul uzamıştı, ailem ile aram limoniydi, evlenecek durumum yoktu. evlendiği kişinin tam bir odun olması yanında şuan kocası işsizmiş, maddi sıkıntılar falan çekiyorlarmış. bense kocasına iş verecek kadar iyi durumdayım.
acısı yıllar içinde geçmişti halbuki, unutmuşum sandım. konuşmamızda kuyruğu dik tuttum, hatta başta tanıyamamış gibi yaptım. "şirkette koştururken çalan telefonu, alo kim dediniz vs. diye açtım" oysa ki alo demesinden bile tanımıştım.
hiç çaktırmadım belki ama yıllar sonra sesini duymak bile beni allak bullak etmişti.
evli olduğu için birkaç telefon görüşmesinden öte yanaşmadım. yine de üzüldüm.. iç sesimle bile "oh olsun.!" diyemedim, boğazım düğümlendi.. ufak tefek tesellilerle kapattım konuyu.
hayat ne garip değil mi.. ekşi itiraf gibi oldu, neyse. işte böyle..
edit: imla
12.06.2020 · 28. sıra
cloud architect
11.06.2020 00:06 ~ 01:11