Sık geçen başlıklar

esed'in suriye'yi rus işgaline açması 1

ekşi'de gör
ülkesini nato işgaline açmış ve hala bunun ile ovünüp, sırtını nato'ya yaslayanlara dert olmuştur.

adamın ülkesini ve yönetimini nato ve katar ile işgale yeltendiniz, adam ne yapsaydı ya ibiş ? ( esad ve ailesinden pek haz etmem ama adam haklı beyler )

rusya'ya taş attın hemen soluğu nato eteğinde aldın ve nato'ya güvenerek atar gider yapıyorsun hala.
başkasına bunu deme hakkın varmı sence ?