Sık geçen başlıklar

esad'ın türkiye ile savaşabiliriz demesi 1

ekşi'de gör
oğlum çok acayip adamlarsınız lan!! yok cesaret edemezmiş, yok gücü neymiş falan.
adam açık açık türkiye ile savaşmamız iki ülkenin de çıkarlarına terstir ve bunu arzu etmem, türk halkının genel görüşü de bu yönde diyor ve ekliyor; türkiye bize savaş açarsa elbette kendimizi savunmamız en meşru haktır.

hani türkiye ile savaşırız, yerle bir ederiz, hadlerini bilsinler gibi bir şey dese tamam diyeceğim.

bugün bizden güçlü bir ülke topraklarımızı istila etmeye kalksa nasıl topraklarımızı korumaya çalışırsak o da aynı şeyi suriye olarak yaparız diyor.

bir de dengesiz diyor, psikolojik anormallik falan diyor. bir gün esad'ı indirmek için suriye'ye girdik deyip ertesi gün nereden çıkıyor bu laflar demenin neresi dengesizlik şimdi. bu konuda esad'a ben de çok kırıldım.