Sık geçen başlıklar

erzurum'da kafa kafaya giren araçlar 1

ekşi'de gör
yine bir serit ihlali, yine bir carpisma.

edit: "broadway'in önünde yavaşlayıp duran araç şoförünün hiç mi suçu yok?"
-hayir, yok. stabilize bir yola donmeye calisiyor gibi veya sadece araci bankete/cebe cekiyor bile olsa, o yavasliyor/duruyorsa sen de yavaslayacaksin/duracaksin. yerdeki cizgiler dekorasyon niyetine orada degil.

edit: garip garip mesajlar aliyorum, neymis ondeki sinyal vermedigi icin hataliymis falan. ortada beyaz aracin sag sinyallerinin gorundugu bir video var da ben mi goremiyorum? pratikte takip mesafesine uyulmamasini normallestiren mesajlar falan gelmis. velev ki sinyal vermemis olsun; 2 yanlis 1 dogru etmiyor. bu toplum bunu hicbir zaman ogrenemedi, ogrenecek gibi de durmuyor. iyi ki sizinle ayni trafikte degilim.