Sık geçen başlıklar

erzurum belediye başkanı'nın izinli altın önerisi 1

ekşi'de gör
erzurum belediye başkanı mehmet sekmen’in yaptığı beyin yakan öneri. aşağıya linki koydum; ama üşenenler için özet geçeyim: ona göre sahip olduğumuz küpeler, bilezikler bile devletin kontrolünde özel kasaya konulmalıymış. devlette bunlarla yatırım yapmalıymış. eğer düğünde filan lazım olursa o altınlar izinli sayılacakmış alıp takabilecekmişiz; ama sonra izin dönüşü yerine koyacakmışız kendi altınlarımızı. neyse kendisi ekonomistmiş zaten ve tarihi kur korumalı faiz önerisi ondan gelmiş. adama demezler mi “lan sen kimin altınıyla kime hava atıyorsun?” diye. ha bir de aldığımızı geri verecekmişiz. heralde evlenenlerden balayı dönüşü taktıklarımızı geri isteyeceğiz. sonuçta izinden düşüyor. linki de aşağıda

link

video linki de geldi

2+2 işlemini yapamayan adam kendini ekonomist ilan etmesine mi yanayım, bu adamın koskoca bir ülke yönetiminde pay sahibi olmasına mı yanayım bilemedim. hakikatten cumhuriyet tarihimizde bu kadar düşük iq’lu ve cahil yönetimle karşılaşmamıştık. akp her dönemde bu konuda çıtayı daha yükseğe koyuyor.