Sık geçen başlıklar

ermenistan'ın ab üyeliği 2

ekşi'de gör
genelde uzun entryleri severim. katma değer içerir bir çoğu. elemanın entrysini okuyorum olay neymiş diye. bir baktım laf arasında ben soykırıma inanıyorum falan demiş ya la. ya senin boyun posun devrilsin ya. işte bunun gibi tipler ve atatürk’ü sevmiyorum diye ortalıkta dolanan tipler pratikte birbirinin aynısı. düşmanı dışarda aramamak lazım. yüzüne tükürülesi insanlarla aynı sokakları paylaşıyoruz.

insan gerçekten hayret ediyor.

t: rezalettir.
"japonyayı alır türkiyeyi almazlar" dediğimde bana küfür eden ilginç tipler ne diyecek merak ettirmiştir.