recep tayyip erdoğan beyanıdır. seçimin haziran 2023'te olacağını belirtmiştir.
yiyorsa bu lafının arkasında durursun s*yın erdoğan. göreceğiz.
edit: sevgili, muhterem, yüce padişahımız, türk milletinin onuru, yüce şahsiyet erdoğana * yiyorsa dediğim için mesajlar alıyorum. dava tazminat vesaire...
arkadaşlar bakın bir taraftan da öveyim. sanırım bugün dimdik ayakta duran yüce türk mahkemesi ufak bir deyim kullanmamın yanında yüce padişahımızı övmem sonucu beni mazur görür.
sayın recep tayyip erdoğan, sen de alınma lütfen. herkesin * yiyebilir bu bir hakaret değil. sen türk milletinin onurusun. sen bizim her şeyimizsin. sen gidersen 5 parasız kalırız, mahvoluruz.
edit2: bir yanlış anlaşılma olmuş arkadaşlar. rte denen şahıs önüne ne koyulursa okuyan 70'ine merdiven dayamış yaşlı bir adam. burada önüne kim yazıp veriyorsa aslında onlara karşı tepki göstermek istedim. bugün her şeyiyle, hiçbir taviz vermeden adaleti korumaya ant içmiş, vicdanını hiçbir zaman kaybetmemiş, satılmamış yüce mahkemelerimiz umarım bu açıklamamı da dikkate alır.
bir de bu milletin am*na koyacağız diyen mehmet cengiz'e nasıl muamele ediliyorsa aynısını bekliyorum mahkemelerimizden!
son edit: arkadaşlar biraz daha ısrar ederseniz entry'yi silip akp ilçe teşkilatına kaydolacağım. korkmaya başladım. beni türk doktorlarına ve ekşi sözlük modlarına emanet edin. dediğim gibi, herkesin * yiyebilir, önemli olan insanlıktır.
-konu kilit: arkadaşlar tüm *'leri kaldırdım. umarım dünyanın en adaletli ülkesinde başımıza bir şey gelmez! yersen.
24.11.2021 · 26. sıra
lafla
23.11.2021 13:02 ~ 14:31