uyuyamamak. kafaya birşeyi takıp 3 gun uyumadığım oldu ve uykunun hayat fonksiyonlarının devamı için ne kadar önemli olduğunu anladım
Sık geçen başlıklar
erken kalkmaktan daha kötüsü 8
ekşi'de görerken kalkmak zorunda olup kalkamamaktır. neden erken kalkmak zorunda olduğumuz hayatlar yaşıyoruz bilmiyorum. yani kim dedi ki sabahın köründe okullara gidilsin, işlere gidilsin, dükkanlar açılsın? bu fikri kim buldu?
hangi şerefsize rahat battı da sabah sıcacık yataktan kalkmayı buldu? ben her sabah acı çekiyorum... yatağımdan ayrılmak istemiyorum, bu zulme daha ne kadar boyun eğeceksiniz? sallamasyonnnn sabahları yatağından kalkmak istemiyor, sesimi duyun artık...
hangi şerefsize rahat battı da sabah sıcacık yataktan kalkmayı buldu? ben her sabah acı çekiyorum... yatağımdan ayrılmak istemiyorum, bu zulme daha ne kadar boyun eğeceksiniz? sallamasyonnnn sabahları yatağından kalkmak istemiyor, sesimi duyun artık...
işsiz olmaktır. işsizken iş olsun da sabahın köründe olsun diyor insan. biliyoruz çünkü.
geç uyuyup erken kalkmak olabilir.
erken kalkmak zorundayken gec uyumak. yataga gec girdigin için stres olmak ve bu yüzden uykuya tam dalamamak derken uykunun iyice kaçması ve sicis
geç yatmaktır. "alarmınız 2 saat 25 dakika sonrasına kurulmuştur."
erken kalkmaktan daha kötüsü yalnızca 2,5 saat uykunun ardından erken kalkmaktır.
işe giderken üşümektir. maske nefes alırken ve verirken nemlenir. soğuk soğuk cildinize temas eder.
gözler sulanır. tam bir perişanlık halidir.
gözler sulanır. tam bir perişanlık halidir.