Sık geçen başlıklar

erken boşaldı diye alt limitten ceza vermek 1

ekşi'de gör
başlığın tam hali; "engelli çocuğa cinsel istismarda bulunan sanığın “erken boşalma nedeniyle eylemine devam edemediğini” belirterek fiili ‘basit cinsel istismar’ suçu olarak değerlendirdi ve şahsa daha az hapis cezası verdi."

ruh halimin tam hali; "böyle düzenin ve adaletin taaa!"

bu nasıl bir kafadır? nasıl bir mantıktır? nasıl bir insanlıktır?
erken boşaldı diye, fiili suç unsuru olmuyor ise şayet, sizler nasıl dünyaya geldiniz?
hiç bir baba sizi düşünerek, isteyerek yapmış olamaz, eminim erken gelim sonucu.
ben artık yorum dahil yapamıyorum bu insanlara.
erken boşaldı diye indirim, saygın tutum sergiledi diye indirimi..
neredeyse yaptığı fiili orospu çocukluğu için bile, indirim verilecekmiş.
sizin inancınız batsın..

kaynak burada