Sık geçen başlıklar

erkeklerin kitap okudukça yumuşaklaşması 2

ekşi'de gör
kesinlikle doğru bir tespittir.

fakat yumuşaklık niteliğinin kötü olduğuna dair yapılan dolaylı vurguya katılmıyorum. yumuşamak ve yumuşaklık iyidir, sertlik barbarlık ve yarak küreklik ise gelişmemişliktir.