kesinlikle doğru bir tespittir.
fakat yumuşaklık niteliğinin kötü olduğuna dair yapılan dolaylı vurguya katılmıyorum. yumuşamak ve yumuşaklık iyidir, sertlik barbarlık ve yarak küreklik ise gelişmemişliktir.
04.04.2017 · 14. sıra
swollenmember
03.04.2017 00:01 ~ 00:16