Sık geçen başlıklar

erkeklerin kalpsiz olduğu gerçeği 4

ekşi'de gör
akıllı bir adam şöyle demiş: "kadınların ne kadar tehlikeli olabileceğini bilecek kadar hayatı yaşayıp görmemişsiniz..."
sokakta selam verilmeyecek adamları hayatına alan kadınların gerçeğidir. biri sizi kırdıysa incittiyse tüm karşı cinse bu damga vurulmaz. tercihleriniz sizin neler yaşayacagınızı belirler. boktan tercihler yapmak yerine daha sağlıklı tercihler yapmanızı öneririm.

ayrıca bu durumun kadını erkeği yok, erkek olup boktan tercih yapan insanlarda var. zaten millet olarak genelleme yapmaya bayılıyoruz. gece gece sinirlendik.
erkeklerin haklarının yendiğini düşünüyorum.
bir kadının hırsını, merhametsizligini, entrikalarini hic tecrübe etmemiş insan böyle bir şey söyleyebilir.
bir kadının gazabını tatmamis insan kalpsizligin nasil bir şey olduğunu bilemez. bildiğini sanar ama bilmez.

külliyen yalandır.
peki, neden her ayrılıkta ben salya sümük ağlarken, karşımdaki ojeli parmaklarına bakarak ruhsuz şekilde susuyor..

mesajlara edit : maalesef öyle. ben yağmur gibi ağlarken, o düşen her damla mermeri bile yumuşatabilecekken "sensiz asla yapamam" diyen kızların o ruhsuz, o kalpsiz, o vurdumduymaz bakışlarını görünce kadınların kalplerinin erkeklerden farklı attığını farkettim.
ne iyi ki erkeğim ve kalbim var..