Sık geçen başlıklar

erkeklerin cildinin makyaj yapmadan iyi görünmesi 2

ekşi'de gör
sorunun içinde cevabı bulunuyor zaten. kadınlar küçük yaşlardan itibaren ciltleriyle çok ilgileniyorlar bu yüzden daha çok yıpranma yaşanır. o kadar kimyasal emen ciltte parlaklık, canlılık mı kalır a dostlar ?