yazmayayım yazmayayım diyorum...
abi kusura bakmayın da
siz ne yüzsüz ne yılışık ne yavşak adamlarmışsınız ya. "vajina isterük" diye sözlüğün anasını bellediniz bu nedir ya.
sinirim geçince sileceğim bu entryi.
30.01.2018 · 31. sıra
samit
29.01.2018 01:23