cevabı, hayır aşık olmaz, olan soru. asla. olmuyorlar. kendimden yola çıktım. genelledim. pişman değilim. bana kimse aşık olmadı. demek ki olmuyorlar. 10 01.03.2019 · 9. sıra artik yazar yapsaniza 28.02.2019 09:06