böyle düşünen hanımlar yeşillendirebilir, seansina 3000 tl öderim. saygılar
Sık geçen başlıklar
erkeğin maaşı 100 bin olmalı diyen kız 3
ekşi'de görbir ara "fakirler ölsün porche'dan selamlar" diyen bir kız vardı. büyük tepki çekmişti insanlardan.
nasıl da bir anda normalleşti bunlar farkında mısınız. bunları ilgi çekip etkileşim kasmak için mi yapıyorlar yoksa herkese kısa yoldan zengin olma zorundalığı dayatıp saadet zincirleri ve borsa batağına çekmek için proje mi deniyolar, bilmiyorum. ya da aslında kadınların çoğu hep böyleydi de sosyal medyada daha çok göz önünde olduğu için mi denk gelir olduk... kimse erdemden ahlaktan bahsetmiyor. yani bir erkek bütün bu erdemli sayılan davranışların hiçbirine sahip olmasın önemli değil, aylık şu kadar geliri olsun beni beslesin yeter mi deniyor gerçekten. peki şöyle bir dönemde bir erkek eğer babadan zengin veya ortalamadan biraz şanslı değilse bütün bunlara dürüst bir sekilde ve erdemli vasiflarını kaybetmeden, nasıl sahip olabilir? sahip değilse gerçekten yok olsun mu isteniyor?
işin boktan yanı bu yazıyı buraya kadar okuyup anlamaya çalışan yine o gereksiz sayılan erkekler olacak. olası bir savaş durumunda cepheye gönderilen, çalışması ve ev geçindirmesi yetmeyen daha da fazla olması istenen. ya da iyi biri olduğu için sıkıcı diye yaftalanan. sapık sanılmamak adına ilk adımı atmaya çekinen düşünceli erkekler oturup düşünecek bunları. bu videodaki gibi tipler de umutsuzca mutluluğu erkeğin maaşı peşinde aramaya devam edecek. günün sonunda ise daha fazla tüketip kazancına kazanç eklediğiniz kuresel sermaye sahipleri dışında kimse mutlu olmayacak.
nasıl da bir anda normalleşti bunlar farkında mısınız. bunları ilgi çekip etkileşim kasmak için mi yapıyorlar yoksa herkese kısa yoldan zengin olma zorundalığı dayatıp saadet zincirleri ve borsa batağına çekmek için proje mi deniyolar, bilmiyorum. ya da aslında kadınların çoğu hep böyleydi de sosyal medyada daha çok göz önünde olduğu için mi denk gelir olduk... kimse erdemden ahlaktan bahsetmiyor. yani bir erkek bütün bu erdemli sayılan davranışların hiçbirine sahip olmasın önemli değil, aylık şu kadar geliri olsun beni beslesin yeter mi deniyor gerçekten. peki şöyle bir dönemde bir erkek eğer babadan zengin veya ortalamadan biraz şanslı değilse bütün bunlara dürüst bir sekilde ve erdemli vasiflarını kaybetmeden, nasıl sahip olabilir? sahip değilse gerçekten yok olsun mu isteniyor?
işin boktan yanı bu yazıyı buraya kadar okuyup anlamaya çalışan yine o gereksiz sayılan erkekler olacak. olası bir savaş durumunda cepheye gönderilen, çalışması ve ev geçindirmesi yetmeyen daha da fazla olması istenen. ya da iyi biri olduğu için sıkıcı diye yaftalanan. sapık sanılmamak adına ilk adımı atmaya çekinen düşünceli erkekler oturup düşünecek bunları. bu videodaki gibi tipler de umutsuzca mutluluğu erkeğin maaşı peşinde aramaya devam edecek. günün sonunda ise daha fazla tüketip kazancına kazanç eklediğiniz kuresel sermaye sahipleri dışında kimse mutlu olmayacak.
100k kazanan biri, sizin gibi kara tenli labrador kılıklı eskortları ne yapsın aq?