Sık geçen başlıklar

eril alperen emir 1

ekşi'de gör
biraz twitter profilinde gezdim, herkesin arkadaş olmayı isteyeceği bir kişiliği var. mizah anlayışı çok iyi. böyle acı bir haberden sonra bile beni biraz gülümsetti iyi bir müzik zevki var. atatürkçü, tertemiz bir çocuk. böyle kayıplar beni cidden yıkıyor işte. yakınlarını düşünemiyorum bile. bir çiftin ölçülemeyecek bir emekle bu yaşa kadar büyüttüğü çocuğu, birçok insanın çok sevdiği dostu, belki bir kızın sevgilisi ve onu sadece hayatını kaybettikten sonra tanıyacak kadar şanssız olan bizler. tüm bu insanlar için bu kadar değerli olan birinin canının bir kurşuna eşit olmasını ben sindiremiyorum, hiçbir zaman da kabullenemedim. kabul edebildiğim tek ölüm 90-100 yaşında ölecek kadar şanslı olanların ölümü. ama insan hayatını bir kurşuna eşitleyen omurgasız emperyalistlerin çıkarı için başlayan savaşlarda bu kadar insanın üzülmesini ben kaç yaşıma gelirsem geleyim kabullenemiyorum. insanların bir hayat yaşama, yaşlanma hakkını kimsenin elinden almaya hakkı yok. bir kerelik bir şey bu ve eril alperen emir'in aramızdan ayrılmasından sorumlu olan kim varsa hepsi ciğerinden yansın, en içten dileğim bu.