Sık geçen başlıklar

erdoğancıydım artık erdoğan'a oy moy yok 1

ekşi'de gör
seçim günü muhtemel diyalog . oy veren kişi ovk, arkadaşı f olsun .

f: "ee ovk ne yaptın kime verdin oyunu? "
ovk: "valla gardaşım, bastım reise geldim.
f: "ee hani vermeyecektin, kızgındın?"
ovk: "valla gardaş kime verelim başka, hep garıştırıyorlar ülkeyi, hem chp'ye verelim de din iman mı gitsin? en iyisi bu, sabredeceğiz allahın izniyle her şey düzelir."
f: 404 not found.