Sık geçen başlıklar

erdoğan'ın %50 oy almış başbakanı devirmesi 1

ekşi'de gör
milli iradeye büyük saygısızlıktır:) saray darbesi de denebilir :)

halbuki erdoğan'ın miting düzenlediği 7 haziran seçimlerinde akp yüzde 40'ta kalırken, erdoğan'ın meydanlara çıkmadığı 1 kasım seçimlerinde akp yüzde 50'ye ulaşmıştı. davutoğlu akp'nin tarihindeki en yüksek oyu almıştı. sonuç olarak tayyip bey gibi milli irade ile yatıp milli irade ile kalkan birisine bu darbeyi yakıştıramadım:)