genelde 2.0 tdi kullanıyorlar, 2.0 tdi passat'ın mevcut fiyatı malum. 1.6 dizel bir dünya seçenek var. performans eksikliğini dert ediyorlarsa da 1.6 benzinli bakarlar, nasıl olsa ödüyoruz yakıtını hep birlikte, niye ekonomi derdindeler ki.
daha ucuza aldık diye reklamını da yaparlar.
gerçi benim tanıdığım kitle passatları satıp superb alır :(
27.01.2021 · 14. sıra
boyoz gevrek klorak asfalya
26.01.2021 08:59