Sık geçen başlıklar

erdoğan'ın passat makam araçları değişsin talimatı 1

ekşi'de gör
genelde 2.0 tdi kullanıyorlar, 2.0 tdi passat'ın mevcut fiyatı malum. 1.6 dizel bir dünya seçenek var. performans eksikliğini dert ediyorlarsa da 1.6 benzinli bakarlar, nasıl olsa ödüyoruz yakıtını hep birlikte, niye ekonomi derdindeler ki.

daha ucuza aldık diye reklamını da yaparlar.

gerçi benim tanıdığım kitle passatları satıp superb alır :(