Sık geçen başlıklar

erdoğan'ın mb başkanını görevden alma nedeni 1

ekşi'de gör
erdoğan’ın merkez bankası başkanı çetinkaya’yı neden görevden aldığını açıkladı:

erdoğan, "kendisine ekonomi toplantılarında defalarca faizi indirmesi gerektiğini söyledik. 'faiz düşerse, enflasyon düşer' dedik. gerekeni yapmadı. aynı kulvarda değildik" dedi.

haber linki: http://www.sondakika.com/…ni-cetinkaya-yi-12218578/

bu açıklamalardan sonra haberlerde merkez bankası bağımsızdır denir ve konu kapanır. zaten merkez bankasının bağımsız olmadığını biliyorduk ancak bunun açıkça ifade edilmesi de artık ülke için doğal bir durum oldu. normal bir ülkede böyle bir olayda ortalık yıkılırdı ancak bizim ülkede verilen en uç tepki ise zaten bildiğimiz bir olaydı, şaşırmadık denmesi ve konunun benimsenmesidir.