Sık geçen başlıklar

erdoğan'ın 25 metreküp ücretsiz doğalgaz müjdesi 2

ekşi'de gör
bir yerimize girmiş koca koca tomrukların arasından bir kıymık çıkarıldı diye oduncuyu övüp onunla yaşamaya devam edeceksiniz buyurun hahahaha.

güneşli havada verilip yağmurlu havada geri alınan şemsiye açılmaz. açılsa da kapanmaz
metreküpü 4 lira 80 kuruş.
kış geçmiş, elektrik bi yandan doğalgaz bi yandan iflahımı sikmiş.
25 metreküpü 120 lira yapar. ben istemiyorum, başımın gözümün sadakası olsun.
bedeli 120 liracık olan şeyi haber diye ısıtıp ısıtıp önümüze koyarlar şimdi.
işte algı siyaseti budur.